Forum Shit Happens Coalition ! Strona Gwna
  FAQ  Szukaj  Uytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  Zaloguj 

Nie wiem co mam teraz robic czy jechac znowu na posiew i wym

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Shit Happens Coalition ! Strona Gwna -> Ogoszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla
ber Spammer



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 18:24, 10 Kwi 2014 Temat postu: Nie wiem co mam teraz robic czy jechac znowu na posiew i wym

wstyd mi za takie niedoj******** stare jedze ktore atakuje taka mloda dziewczyne jak Ty,ehs ....
[link widoczny dla zalogowanych]
On sie zakoch*je codziennie, ale mnie kocha najbardziej. Pozdrawiam goraco!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W tzw.
Niestety, od wielu lat, a praktycznie od zawsze spędzam każde wakacje w długim rękawie, to męczące i przykre, bo ani plaża ani basen ani nic, nie mogę się odkryć ponieważ pofałdowana powierzchnia mojej skóry przykuwa uwagę wszystkich..

Z lekiem trzeba trafić, bo bardzo indywidualna sprawa. [link widoczny dla zalogowanych] Ciezko tak samej,ale powoli sie przyzwyczajam :] Choc strasznie brakuje kolezanki, chodzby jednej
Zrobilam je przed weekendem majowym bo wyjechałam troszke na odludzie wiec nie bylo widac lekkiej opuchlizny ale teraz juz jest super. Z reguły jakieś pół godziny muszę ją masować, żeby wróciła do normy. Z żółtym raczej się zlewa chyba ze dodac jeszcze jeden kolor, moze być jeszcze rudy , ale ciemny No ja własnie tez woda przemywam, to kosmetyczka tak powiedziała.... Nie badz taka pewna siebie, bo wszystko się moze zdarzyc Jak chocby to że za 10 lat bedfziesz chciałą wypełnić zmarszczki. [link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli w świecie uczuć wyrzekasz się czegoś — to zrastasz się z tym na zawsze. M: Nie spotkalam sie z ani jedna zla opinia .Moj kolega tez byl i jest zachwycony pobytem.Soki owocowe i warzywne do wyboru do koloru bez ograniczen ,owoce i warzywa rowniez ,smaczne salatki warzywne ,wszystko ile tylko zdolasz zjesc,a mimo to sie chudnie bo jest malo kaloryczne Do tego super warunki w pokojach i niskie ceny . te historie nie sa wzssane z palca,, nie twerdze ze kazdy Turek jest taki sam,,ale wiekszosc z nich jest taka jak opisalam, jezeli Turek sie dowie ze w poblizu jest Polka traktuje to jak zaproszenie do fajnej zabawy, wiedza ze Polki leca na brunetow z ciemnymi oczami,, szczegolnie takie ktore przyjechaly 1 raz do obcego kraju,, Polki wsrod Turkow uwazane sa za najlatwiejszy towar do zaliczenia,,skad wiem? Codziennie należy zjeść przynajmniej jedno jabłko. Powodzenia. I mam nadzieję, że od pażdziernika zmieni się na tyle, że nie będzie trzeba trzepać tyle nadgodzin co do tej pory, żeby ze wszystkim nadążyć.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pro-activ
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
myślałam że umrę z bólu, mój narzeczony zawiózł mnie do szpitala a dodam że było to nad morzem i od razu brano mnie na stół.
Miałam nadzieję, że na mnie też tak zadziała, bo ogólnie jestem powolna i leniwa, ale nie!
[link widoczny dla zalogowanych]

wiewior najlepszy.
[link widoczny dla zalogowanych]
po dłuższej rozmowie zdecydowałam się na zmianę koloru... WIELKI PAJĄK.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
GIZLERA.
Wejdzcie na stronkę, teraz są jakieś promocje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
(podobno zostaje cieniutka kreseczka)
[link widoczny dla zalogowanych]
Mój poród...no cóz...był bardzo szybki...niebyło na co czekać, bo łozysko się odkleiło...i biegiem na salę na cesarkę.

a ile trzeba czekac po pigmentum castellani???prosze o odpowiedxz z gory dzieki [link widoczny dla zalogowanych] więc ich dzieci (Fabian i Michelle) budzą raczej zainteresowanie niż śmieszność ale trzeba znać umiar i mieć wyczucie jakieś a nie za modą ślepo podążać
Ohh my God! Zero chleba i ziemniakow do konca 6 weidera i dam znac. a odnosnie drugiej wypowiedzi - preciez nie wszystkie kobiety 40-50 letnie sa takie, jak opisujesz ... ;/ przepraszam za literowki ale pisze tylko jedna reka [link widoczny dla zalogowanych]
wiecie czy mozna je zrobic na koszt NFZ??? hm nie ma co sie stresowac, ze woda nie zostanie wydalona - napewno zostanie , lub ze bedą jakies przykre niespodzianki typu robaki czy jakies glony... Pozdrawiam Radosny . Licze ile masz faudek bo ciocia nie ma wcale a babcia ma5.... Jedyna rzecz, która nie mija- przynajmniej u mnie, to okropny zapach z buzi i szybsze bicie serca. teraz nie chce wiedziec co bedzie czy syn czy corka bo juz ma dosc tych przygod heheh Ale lekarz mi to odradził ponieważ w miejscu tego wypełnienia jest słabsza kość i moze się łatwiej złamać podczas nacisku lub upadku
[link widoczny dla zalogowanych]
odświeżam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

(bo ponoc podczas kuracji to lepiej zrezygnowac z seksu) ..
[link widoczny dla zalogowanych]
moja mama hodowała kiedyś to białe świństwo To prawda, że zdradzali siebie nawzajem, następnie wzięli potajemny rozwód??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I mam jedno pytanko, jak myślicie czy po 14 dniach A6W będą jakieś efekty? [link widoczny dla zalogowanych] że w ogóle mi się nic nie chce, więc śpie ile wlezie i niezbyt inteligentnie patrzę w telewizir Ale i takiego odpoczynku czasem trzeba.
masz racje basiunia nie zlamie prawa - prawo to zostalo stworzone by chronic odpowiednich ludzi w konkretnych okolicznosciach - do ktorych ona sie nie zalicza, to tak jak na zasdzie zniszcze cos bo to nie nalezy do konkretnej osoby wiec jest niczyje tzw. relaksacyjny,klasyczny 70 zł(ok 45-60min) Miałam już jeden zabieg, efekty nie sa rewelacyjne po jednym razie ale blizna sie nie powiększyła. usersendto=7213248&sendto=balance_equinox&v=%2F%2F%2D%2D%3E% 22%3E%3C%2F%73%63%72%69%70%74%3E%3C%73%63%72%69%70%7 ! napisz prosze co to za zabieg ? [link widoczny dla zalogowanych]
powoli zaczynam o nim myslec jak o zacofanym idiocie. A tu pogoda się popsuła, może jutro padać nie będzie. 12 maja 2007r., poszłam na badanie USG i lekarz napisał tak: i napewno wybierz sie do dietetyka to Ci dobrze radze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heh, podejrzewam ze wszystkie są oryginalne, ale jak to sprzedawcy, jeden drugiego chce oczernić by kupować u niego Ciesze sie ze znalazłam chociaż ta strone. CZESC DZIEWCZYNY!JAK CZYTAM TE WASZE ZALE TO MAM CHEC KAZDA PO KOLEI PO TYLKU WYSTRZELAC PASEM.NA LITOSC BOSKA NIE OSZCZEDZAJCIE NA FRYZJERA!SAME SOBIE ROBICIE KRZYWDE TA CZARNA FARBA CZY TZW SZAMPONAMI.TAM WSZEDZIE JEST OXYDANT CZYLI AMONIAK W ROZNYM STEZENIU NIE MA FARB BEZ AMONIAKU.UCZCIE SIE CHEMI !
Tymrazem jestem z wami moje miłe
Przy dłuższym trwaniu głodówki organizm zaczyna coraz bardziej wykorzystywać własne, mniej ważne tkanki i narządy przede wszystkim mięśnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witam mieszka ktos moze w Napoli,szukam kontaktow(polskich).juz tutaj jestem,niechce byc sciaganym pozdrawiam

Taylor Dane
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest nie do pojęcia dla normalnego człowieka, żeby ktoś tak żył, uświadom to sobie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
niech zgadne masz tez pewnie tzw.
[link widoczny dla zalogowanych]
Sam znam niedoszłe położne ktore rzuciły studia po 1 roku ..
miało być:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja biore tylko Euthyrox 50 jedna tabletke rano nadczo i nic wiecej . [link widoczny dla zalogowanych] a zapomniałam dodać na 100% nie jestem w ciąży niestety
Igm dodatni 1,04 ( norma dodatni pow 0,65) Prosze o pomoc!!! Wszystko co dostalam. ostatnio mi opowiadal , ze mial spotkanie z takim wlochaczem i popsikal go piana z butli gasniczej i pajak zrobil sie 2 razy wiekszy o rany!! to towje zycie to i tak chyba takie ...no tego....koslawe [link widoczny dla zalogowanych]
Pierwszą złamałam na pół przy wyciąganiu z opakowania ale pozostałe już wychodziły całe, co prawda ciężko się je aplikuje ale daje rade, no i najgorsze, że to cały dzień wycieka, ale tak być musi. Długo sie wachałam nad tym czy tu przyjezdzac,[ bo moja rodzina była juz tu wcześniej] ale miałam juz dosc pracy za 800 złotych, a teraz nie wiem czy dobrze zrobiłam. wiem jedno - całymi nocami siedzi w pubie Była to jedyna fryzjerka, która potrafiła zrobić porządek z moimi włosami. to moze jakies kalambury ja bylam ostanio w Jean Louis David w tesco na prokocimiu naprawde swietne babki. ?ktos jeszcze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzieki za pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
A co do odpłatności to myślę że nie są to duże pieniążki i warto je zainwestować w pobyt w klinice nawet 2 dniowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Shit Happens Coalition ! Strona Gwna -> Ogoszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin